Tuesday, May 11, 2010

Diana Amir Bela Jantan dan Kaki Seks?


Kalau dulu, gambar Diana Amir bersama seorang lelaki (kekasih’nya mungkin) tersebar kat internet ni, kali ini kami dikejutkan pula dengan satu kenyataan yang ditulis kat Faceboook (Fan Pages) Majalah Remaja dimana Diana Amir dikatakan seorang kaki seks dan ‘membela jantan’. Woot! Bahaya ni.

Walau bagaimanapun, kami tak pasti sama ada kenyataan yang dituliskan itu sahih atau hanya rekaan semata-mata. Maklumlah, kat internet ni orang boleh tulis apa sahaja yang diorang suka walaupun tanpa bukti. Kan? Apa-apa pun, korang boleh baca kenyataan tu kat bawah ni dan anda tentukan.



source:
http://www.zonartis.com

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

sila gunakakan bahasa yang sopan dan sesuai atau pon sesedap rase apabila mengkritik.