Monday, February 14, 2011

NEW INTERFACE WEYH :)

hahaha.. tgk title pon da cam hape.. ape la sgt aku nak merepek kali ni..
ok skung aku bz la ckit dgn care idup personal manusia biase lah keje..keje..n keje..
so lambat la aku nak mengupdatekn(ade ke tatabahasa camni?) blog aku ni..

so lepas ni dlm blog aku da x de sebarang dunload da.. so nak req korang g cni jerk..
mediacrewz kat ctu la bermacam2 gudang dunload d cni korang reg la.. sementara proses tuk forum mediacrewz ni probs sebab hosting yg dibeli... aku pon x phm apesal hosting tuh x leh nak stabil..

ape-ape pon aku ucapkn thanks tuk korang sebab rajin singgah blog aku yg x seberape neyh :) so post2 yg lme ade yg x berkaitan telah mencemarkan keadaan so aku gune kan of-dartyard ni tuk merepek meriban .. hahaha okep :P tata..
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

sila gunakakan bahasa yang sopan dan sesuai atau pon sesedap rase apabila mengkritik.