Thursday, June 09, 2011

Kisah baru idup baru

hhahahaha ape yang aku nak cite tuk arini ade lah aku baru balik keje wahahahaha...
tah ape pon tak tau nak tulis.. ape bende aku nak merepek tah..ok ingat tak entry tntang kerja dan ... ? tak ingat jom klik disini korang bace ler ctu t korang tau..
gf baru tuh tak bermaksud aku ni jenis playboy nak kecoh2 hal pasal dpt gurl baru je nk kecoh kunon2 nak lagak diri cam ensem ler... (tp ensem la jugak) pooooooodahhh... wakkakak..
gf aku yg bername WVC adelah kerata barukuh hahahah :) nanti aku upload pic gf baru tuh.. yg bernama wvc << pelik gak bnyinye tul ark? marah pulak sygkuh nanti .. :P
ape lagi aku nak merepek sorang2 ni.. hurmm.. korang tunggu la pic gf aku ade mse aku up kat cni okies...
dah tu sje yang aku nak critekn tuk arini.. tak tahu nak mereban ape harini biase la blik keje letih n penat.. so aku nak g mandi dulu da...

sekiaannnn..
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

sila gunakakan bahasa yang sopan dan sesuai atau pon sesedap rase apabila mengkritik.