Friday, October 21, 2011

Aku Cuba

Mase smakin suntuk untuk aku mencari erti hidup sudah berdekad lamanya memburu erti kehidupan manusia didalam dunia ni..
aku buntu untuk sesuatu..
aku bosan untuk sesuatu..
lalu kuredah dugaan yg kini ditempuh untuk teruskan erti hidup...
aku cuba untuk truskan menuju cita2 yang diimpikan dari kecil..
aku cuba buat terbaik untuk diri tapi hanya skerat jalan yang ditempuhi byk lagi lalang2 yang belum ditebas seolah2 berada dihutan rimba yang penuh kehijauwan ciptaan tuhan..
warna kebiruwan langit seakan-akan mengejar mse memberi tahu sesuatu yang tidak pasti
aku cuba untuk mencari kelainan
aku cuba mencari dlam gelap seolah2 terkurung di dlm kotak..
tapi semua tu tak semudah untuk mencari aku pasti dan trus mencari..
mungkin satu hari aku tahu nilai hidup..
aku pasti ape aku tulis aku cuba mengerti ape aku tulis dan setrusnya,,
kini tiada lagi kegembiraan kesedihan..
bermain di minda kini di penuhi seluas laut untuk ku meredah ke penghujungnya...
aku cuba... dan trus mencuba,..



./dartyard copyright!
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

sila gunakakan bahasa yang sopan dan sesuai atau pon sesedap rase apabila mengkritik.