Wednesday, March 07, 2012

Menaip Tanpa Uruf G,H

Mari kita belaja membaca serta menaip tanpa uruf G,H.


aku pon tak tahu la apesal dengan keyboard aku ni.. tak kan nak kne bagi ubat,,?? or bawak ke klinik?? arghh.. byk la korang..!!

Besok Aku Mula Plannin Nak bukak keyboard aku bile terjaga dari tidur esok :)
tuk pengetahuan korang button H , G teramat la penting bagi orang utara(ade lagi ke?)... kalau nak bercatting ja mesti kena ade uruf H , G contohh<--(untuk pengetauan koran button ni aku tekan dlm mase 9saat lme tak?): "Hang" , "oihh" dan aku tak larat nak pikir lagi.buat mase ni aku tak bole nak Gelak "ahahah" dalam chat sebabt button H dalam sejam baru buleh tkan.. setela diteliti proses penukaran ketawa dari ahahaah ke wakkakaka :) maka diputuskan, cukup la mengarut tuk pagi ni, mata pon da rabak ditambah dengan muke lesu berpakej sejuk( baru ujan )..

Tdo DULU la jawabnye nanti aku update lagi der! :P


p/s:untuk penetauan koran setela abis aku menaip ayat2 diatas.. proses cecking balik dan terpaksa dilakukan.. kalau koran terbaca sala tu da dikire sl koran la aaahaha
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

sila gunakakan bahasa yang sopan dan sesuai atau pon sesedap rase apabila mengkritik.