Monday, April 09, 2012

Lawak Kampus Edisi Kompilasi


Kini Anda Tidak perlu lagi membeli komik LAWAK KAMPUS yang berjilid-jilid hanya beli satu buku ini dapat baca untuk kelima-lima jilid LAWAK KAMPUS seperti di bawah, Tapi Belambak Komik Die Aku Rase.. Harganya Cuma RM 29.90.. Dah Beribu-ribu Popular Aku Cari (Menipu je Beribu-ribu) Kompilasi Lawak Kampus Ni Dan Jawapannya HABIS!.. Thanks Dear Sayam Mucuk Cik Fasya!, Kerana Telah Menjumpai Buku kompilasi Lawak Kampus Setelah Sekian Lama Mencari..

Sebab-Sebab Kenapa Anda Perlu Ada kompilasi Lawak Kampus:
  • boleh buat anda tetiba gelak sambil tepuk tepuk lantai
  • boleh buat anda tersenyum sambil tutop mulot
  • boleh buat anda terpinga pinga sebab tak faham langsung dengan lawak dia

Tapi hanya Beberapa Helai Je Yang Berwarna :( Kalau Sume Lai Best Rasenye.. Lai2 Sape Nak Pinjam RM1 Sehari Haahahaha.. Tapi Aku Rase Mesti Ramai Yang Dah Ada.. Aku Je Ketinggalan.. Sebab Aku Mencari habis Je!! Shit Betul..
Ok Malas Nak Tulis Memanjang Promot Sikit.. Korang Boleh Dapatkan Di KEDAI POPULAR berhampiran Rumah Korang :P

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

sila gunakakan bahasa yang sopan dan sesuai atau pon sesedap rase apabila mengkritik.